Så stor

Idag lämnades Eskil på dagis iförd kalsonger för första gången! Kan inte fatta att han blivit så stor 💙 en liten olycka på dagis annars har han varit torr hela dagen 👏🏼👏🏼 vår duktiga kille. Nr 2 vill han dock fortfarande göra i blöja och då säger han till så så får det vara ett tag till ☺️ 

 En bra dag med fika gäster i form av Julia och Fredrik. Sen mat, bus, lek och läggning. 

Efter läggning försökte jag mig på att träna men Abbe är orolig ikväll så blev intervall i trappen upp till honom stup i ett. Men trotts detta fick jag lite träning och sen har jag städat toaletterna, dammtorkat lite och satt upp nya kökslampan 👍🏼 blev tok bra 😃😃 

Nu är jag nerbäddad och ska strax stänga de gröna, imon stor det lite mer städning och storhandling på schemat medan Eskil är på dagis. Sen kommer Emelie och Arvid på fika besök på eftermiddagen ☺️ 

Ha en bra kväll! Höres och störes! 

Föresten kommer bilen på fredag nästa vecka😍😍




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0