Snor

Förstår inte riktigt hur mycket snor en tvååring kan producera! Men det är mycket. E har nog tillverkat ungefär 100 liter i helgen! Men mellan snorningarna har han varit ganska pigg, är nattetid han har haft det jobbigt med hosta. Med andra ord blev helgen lugn, mest hemma sysslor och lek. Igår blev det äntligen en tur till IKEA och det var som vanligt kul, köpte det vi behövde till lilla liten i magen och sen lite annat bra och ha grejer ;-) Idag är det åter jobb, idag var nog första dagen jag kände att jag verklige ville vara hemma i stället. Är väl så nu när jag börjar närma mig do date att kroppen helt enkelt vill ha ett annat tempo än vad det är med jobb och så. Men bara att kämpa på, tre veckor kvar innan jag får gå hem med gott samvete!!! Hoppas ni haft en bra helg, höres och störes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0