Segt

Nej nu börjar det bli segt det här med jobb...Men bara att kämpa! Inte för att jag vantrivs på jobbet och inte för att jag är så tung o otymplig att jag inte kan gå, är bara en känsla av att jag vill vara hemma och bara vara. Men ett par dagar hemma så hade jag väl börjat klättra på väggarna! Helgen har varit bra, såg Ock så på jorden i lördags på bio och enligt mig var den fantastisk!! Bättre än den första filmen om nu frågar mig:-) Igår blev det en lugn söndag med lite storhandling och fika besök. Att E blev kidnappad några timmar av sin farmor och farfar var med rätt skönt, ta ett bad och bara kolla lite på TV mitt på blanka eftermiddagen hör inte till vardagen :-) Men som sagt, måndag och en hel vecka av jobb står för dörren. Ha en bra dag, höres och störes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0