Regningt men varmt

Igår var en riktig regn dag, men var faktiskt varmt ändå :-) Jag och systeryster gav oss till och med ut på en liten promenad igår kväll mellan skurarna, vilket var jätte skönt. Idag tyckte min kropp att man inte skulle gå upp vilket resulterade i en ofrivillig 15 minuters lång sovmorgon, men både jag och E hann det vi skulle innan dagis och jobb ändå! Då är det 5,5 veckor kvar till bebisen beräknas komma och jag har kommit på en del små fix vi behöver fixa så som kudde, täcke och lite annat smått och gott till den lille/lilla, dock har jag även kommit på att jag och R inte är lediga så mycket tillsammans den närmaste månaden så när dessa grejer ska fixas får vi se, löser sig nog. Nu hägrar en ny jobb dag och sen är det lite träning på schemat i kväll. Höres och störes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0