Mys när de är så nära

Att ha storasyster på gatan jämte är ett verkligen toppen. Igår bar det hem till henne med E direkt efter dagis, middag, glass och lek hanns det med innan det var dags att cykla hem och ta kväll. Både jag och E var mer än nöjda :-) Efter en lång läggning hamnade jag i soffan och reste inte mig förens sängen hägrade, med andra ord en mycket lugn kväll. E har inte världens bästa morgon rutiner för till fället, 04.15 i lödags, 05.30 i söndags, 06.00 igår och 05.00 idag! Suck med de tiderna blir man inte utsövd precis, idag hade jag kunnat ge min högra kroppshalva tror jag bara jag hade fått sova lite till! Vad står på schemat idag då? Jo först jobb, sen hem och träna och sen antagligen en maraton läggning till, R ska på hockey så läggningen faller på min lott. Ha en bra tisdag, höres och störes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0