manlig förkylning...

Det här med manliga förkylningar alltså... Igår åkte visst min kära sambo på en och det verkar inte vara lätt att vara drabbad. Idag när han vaknade var han lite små ynklig och det var minsann inte så kul o vara R. Men då mitt jobb kallar, gav jag honom en ipren och gick min väg, får väl se hur lång tid det tar innan jag blir hemringd! Igår kväll var jag på mitt livs första sminkparty :-) Och gud det var ju riktigt kul. Inte så att jag tänker börja sminka mig varje dag, men till de tillfällena då jag faktiskt gör det fick jag många bra tips. Blev lite såld på ett läppstift också då ska nog ta min fanken bli med läppstift nu, liten kul detalj när man ska ut någon gång i framtiden :-) Fredag idag och nu får vi se hur helgen blir, beror på den förkylda mannen. Skulle ut till Gyön i eftermiddag och vara där till imon kväll men nu får vi se hur det blir, jag och E kanske åker ut i vilket fall som. Ha en go helg, så höres och störes vi på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0