Kommer aldrig förstå

Kom precis till jobbet och möts då av nattpersonalen som ska gå hem, att merparten av dessa kan gå och ta en cigarett kan jag inte förstå! Hur kan man gå från att vårda svårt sjuka, många gånger svårt cancer sjuka till att sätta en cigg i munnen, som alla vet är en av de största riskfaktorerna för din hälsa ?? Som sagt kommer aldrig förstå detta! Nog om detta, igår hade jag en lat kväll, ´låg i soffan och krängde kakor så jag tror det sprutade ur öronen. Försöker undvika sötsaker på veckorna. Men när svärmor kommer och lämnar 3 burkar små kakor och 5 banankakor ja då kan jag inte riktigt låta bli! Får skärpa mig idag!! 4 dagar kvar på jobbet och jag börjar längta som en tok efter lilla bebisen, vill att den ska komma ut nu :-) Jag tror på 3 oktober :-) Höres och störes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0