Härlig kväll

Igår efter jobbet blev det en härlig kväll, sambon min hade precis som han gjort varje dag denna veckan maten klar när jag kom hem, hemmagjord pizza var mums! Sen blev det nån timmes lek med E och efter det när R la fisen så passade jag på att försvinna in i litteraturens underbara värld. Har fått låna en helt fantastik bok av min kollega, "livet efter dig" heter den och är bara underbar, och nej har läst över 200 sidor och än har ingen dött :-) Sen blev det en promenad med bästa systeryster i den härliga kvällen. Idag torsdag med andra ord snart helg igen! Efter jobbet idag får det bli att plocka iordning efter veckan, tvätta och diska lite. Skönt att slippa göra det på fredag eftermiddagen :-) Ha en skön torsdag! Höres och störes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0