Drömmer helt slut

Herre gud vad jag drömmer om nätterna nu, är helt slut när jag vaknar. Drömmer och drömmer och drömmer. Knasiga drömmar, roliga drömmar, konstiga drömmar och läskiga drömmar ja alla typer är representerade! Just nu skulle jag vilja dra något gammalt över mig och sova 2 veckor i sträck! Men sova får man göra när man blir gammal... Igår blev det en lugn eftermiddag/ kväll som vanligt, tränade lite. la E och tog sedan ett bad för att avsluta allt med lite film tittande i sängen. Tittade även lite på skådespelet som utspelade sig utanför fönstret, hjälp vad det blixtrade!! men som tur väl var drog det aldrig in över Asarum. Idag är det onsdag och nya möjligheter, min största uppgift idag blir att undvika att somna på jobbet... Ha en bra dag så hörs och störs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0