Cyklat i shorts

Igår var en seg dag, segt på jobbet och sen bara soff häng på kvällen :-) Idag började jag dagen med ett pass på gymmet, vaknade ändå vid halv sex så lika bra att få det gjort, tog en chansning och cyklade dit enbart iklädd shorts och jacka. Var/ är riktigt ljummet ute, förs inte ett dugg. praktiskt var det med då jag var färdig ombytt och kunde ställa mig på cross trainerna direkt :-) Nu har jag landat på jobbet och passar på och få i mig lite frukost innan dagen börjar. Efter jobbet idag blir det smink party hemma hos en kollega, jag är ingen smink fantsat men tycker om trevligt sällskap och god mat :-P hihi. Ha en bra dag, höres och störes!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0