1 timme

Att det ska ta 1 timme för E att somna tar halv livet av mig...... Detta problem tampas vi med varje dag när E sovit på dagis, för där är reglerna att sova minst 1 timme eller inte alls! Suck. Hemma sover han max 40 min och då går läggningen på 10-20 min vilket enligt mig är helt ok. Men 1 timme är inte OK!!! Men vad ska man göra, han behöver ju sova på dagen, bara inte så förbaskat länge!! Ja ja det löser väl sig. Efter en lugn dag på jobbet igår, blev det lek och träning hemma innan sängen kallade ganska tidigt. Idag jobb och sen bara lugnt hemma. Fick tillbaka bilen igår :-) Ruggigt bra med bra vänner! Så nu kan bebisen komma när den vill ;-) 30 dagar till Bf idag... Ha en bra torsdag, höres och störes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0