Inte mycket gjort

Nu får man inte mycket gjort på kvällarna, dels är jag så trött att jag helst skulle vilja gå o lägga mig klockan sex och dels så är det ingen mening o påbörja något för Eskil drömmer och gråter ca en gång i halvtimmen från det han går o lägger sig till kl 22.... det börjar bli påfrestande nu!
 
Ja ja nog gnällt. Idag är det fredag, sista jobbdagen innan lite ledigt :-) Ska bli så skönt, i morgon styr vi bilen mot fjälls, hoppas lite fjäll luft kan råda bot på mardrömmar och annat otyg!
 
Ikväll är vi bortbjudna, ska bli mys, hoppas bara Eskil kan sova lite lugnt.
 
Hoppas ni får en bra dag och en bra helg, nästa veckan blir det nog lite glest mellan uppdateringarna, men oror er inte jag kommer tillbaka :-)
 
Höres och störes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0