Nytt

Nu har de nya tränings kläderna kommit och jag vill ut o testa! Måste dock läsa av kroppen och ta det lite lugnt! Sömnbristen påverkar mer än jag förstår för tillfället... 

Just nu sitter jag med en ny matad Abbe i famnen, vet inte om jag ska chansa o lägga ner honom eller sitta så här resten av natten .... Sitter jag så här fortsätter han nog sova, men frågan är om jag får nån sömn? 

Men intalar mig varje kväll det blir bättre! Det kommer en vändning! Ber om att det vänder snart för jag bli lite lätt tokig. Att jag sen inte bara varit jag nån längre stund på nu 9 veckor det börjar med kännas. Synd då att lilla hjärtat idag kom på att flaska det är minsann inget för mig... Hipp hipp hurra för att vara 2 barns mor Idag;) 

Men nu ska jag testa o lägga ifrån mig honom, håll tummarna! 

Höres och störes! 

Detta gör allt värt det ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0