När insikten kommer

Har precis fattat precis hur min mamma kännt sig i alla år när hon gått och plockat och plockat och plockat under min uppväxt. Fattat att saker och ting faktiskt inte flyger in i diskmaskinen eller plockar iordning sig själva:-) En stor eloge till min mamma! Du hade rätt!

Hade gett mig fanken på att idag skulle jag lämna skiten där den stod, den taktiken höll ungefär 15 minuter sen pallade jag inte se röran mer :-P
 
Så nu är köket uppröjt, tvättstugan iordningställd och sista krokarna upphängda. Eskil ligger i sängen (sover dock inte) och jag bara väntar på att få gå ner o lägga mig i soffan o typ aldrig resa mig igen ! :-)

Ha en bra tisdag kväll alla fina!
 
Höres och störes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0