Inte mycket sömn

I natt har det inte blivit mycket sömn, denna gång beror det inte på E.... Jag har inte kunnat ligga ner, haft ont i magen så fort jag försökt, slutade med att jag somnade sittande i soffan några timmar. Är fortfarande lika dant, men vid sittande och gående känns det inget, så fort jag lägger mig gör det ont, mycket märkligt! Får se vad det utmynnar i...
 
Annars är det fredag och fint väder :-) Hoppas magen blir bra så jag kan vara med på klubbmästerskapet som planerat i morgon, efter det är det Gyön som gäller :-)
 
I kväll kommer pappa och håller mig o E sällskap när mormor ska på fest och R ska jobba :-)
 
Ha en bra fredag och en go helg!
 
Höres och störes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0