Får energi

Efter denna veckan med underbart väder kan jag inte säga annat än att jag fått energi :-) Hade varit så skönt om helgen också ville bjuda på lite solsken, men det får tiden utvisa.
 
Igår var det jobb, jag hade utbildning för 15 sjuksköterskor hur en nutritionspump fungerar. trodde jag skulle vara Sidekick till en annan men det visade sig att det visst var tvärt om.... Men det gick bra :-)
 
Kvällen var lugn med soffhäng.
 
Idag är det jobb till 15.00 sen tar jag helg, blir nog en lugn helg då R jobbar hela helgen. Ska ha picknick med Andreas på söndag förmiddag in alla fall, det är allt som är planerat.
 
Ha en trevlig helg, höres och störes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0