Inte alltid som man tänkt sig.

Ibland blir det inte som man tänkt sig. Mitt midsommar firande blev en kattastrof, suttit hemma själv och varit allmänt bitter på livet.

En sambo som stack till festligheter vid halv ett tiden och som sen glömde höra av sig till mig gällande fortsatta planer för dagen, bäddade för en riktig hormon kolapps från min sida!

Så min midsommarafton spenderades hemma själv, jag och mina gråt hormoner.

Men det lämnar vi nu bakom oss och blickar framåt, har inlett första natten av två på jobbet. Längtar innerligt till att klockan slår 08.00 så jag får gå hem och sova"!

Hoppas er midsommar har varit bättre än min :-)

Höres och störes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0