En gjord- en kvar.

Så var en tenta gjord- biomedicin II, kan ha gått hur som. ligger nog på gränsen men hoppas på det bästa!! Skulle räknat matte efteråt men blev härligt skit snack med frida o ebba i stället:-)

Räknade faktiskt ett par tal när jag kom hem, de gick bra så tänkte- jag slutar när jag är på topp. Så nu sitter jag o lyssnar på julmusik och njuter av alla tända ljus:-)

I mon kl 09.00 är det dags då är det tenta nr 2- läkemedelsberäkning, jag har inga stora förhoppningar, det får gå som det går, sen är det helg- en helg där jag inte kan plugga nått då den nya kursen börjar på måndag.

höres och störes!

Kommentarer
Postat av: Malin

Lycka till imorn hjärtat! Puss

2009-12-11 @ 23:11:58
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0